reklama

„osobnosti“

Sú „osobnosti“ a „Osobnosti“. Niekedy ma dokázalo iritovať aj obyčajné vyhlasovanie ankety TOM, televízie Markíza. Nikdy som to síce nevidel, ale ten názov. Skratka je síce v poriadku, ale keď som počul to stredné slovo „osobnosť“ nechápal som prečo radšej nepoužili slovné spojenie známe „osoby“ . Teda samozrejme, že chápem prečo sa veľmi radi prezentujú ako „osobnosti“, ale je mi to dosť proti srsti. Tieto „osobnosti“ sú prezentované aj v iných médiách, veď samozrejme každý chce zarábať a najlepšie sa zarába na vyrábaní umelých „osobností“. Určite sa medzi týmito „osobnosťami“ nájdu aj skutočné „Osobnosti“. Nebudem vymenovávať veď aj každý z nás si vie vybrať tú naozajstnú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Je pravda, že už veľa rokov ma tento problém „osobností“ nezaujíma, ale vždy sa vyskytnú nejaké podnety aby som sa opätovne nad tým mierne pozastavil. Momentálne sú to voľby. Politikou či skôr politikmi sa nezaoberám už niekoľko rokov, ale volebné obdobie sa nedá len tak obísť. Opätovne nastáva čas diskusií o politike aj medzi priateľmi pri pive. Včera bola dokonca zapnutá aj televízia, takže som sa nevyhol stretnutiu s „osobnosťami“. Našťastie len sprostredkovanému, ale stačilo to ako podnet pre tento príspevok. Takže kto je „Osobnosť“?Pre mňa je osobnosťou aj môj známy, ktorý dokázal v živote nielen niečo pre seba, ale urobil niečo aj pre niekoho iného a to celkom nezištne. Nezištne pre mňa neznamená to, ako známa tvár z obrazovky prispela na konto charity XY sumou 1....? Sk. Ak to je naozaj nezištné tak to nebudem prezentovať, teda nebudem sa tým chváliť. Aj v tomto prípade sú samozrejme výnimky. Ak niekto niekde prispieva na dobrú vec tak je to vždy dobré. Tým som len chcel povedať, že aj to, že tento môj známy niekomu nezištne pomohol, som sa dozvedel nie od neho. A taktiež verím, že väčšina ľudí pomáha druhým v rámci svojich možností a táto pomoc nie je predmetom rozhovorov s tretími osobami.

Bronislav Bátor

Bronislav Bátor

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu. Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťfejtón (no )cestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu