reklama

Tajomstvo fajčiarov

Až dovčera som obdivoval pevnú vôľu každého kto prestal s fajčením. Dnes už, ale viem svoje. Prestať fajčiť je predsa také jednoduché. Už viem ako na to .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Mám naozaj dosť kamarátov, ktorí prestali fajčiť zo dňa na deň a už roky nefajčia. Všetci mi prezradili iba nejaké neurčité náznaky dôvodov a návodov ako prestať fajčiť. Po dnešnej noci ich už chápem. Prvá minúta dnešného dňa sa ešte neskončila, keď mi bez akýchkoľvek predchádzajúcich úvah napadlo riešenie. Až strach pomyslieť aké je to jednoduché. Ešte teraz mi behajú zimomriavky po chrbte keď si na to pomyslím. Bohužiaľ je tu ešte jeden dôvod na strach. Tabaková loby. Ak by som prezradil návod ako prestať fajčiť, tak ma donútia adoptovať si deti aby mi ich mohli uniesť. Veď oni by dokázali vyvraždiť každého, čo by si tento návod prečítal na tomto blogu. Veľmi ľahko by si podľa „Najka“ našli do hodiny každého kto by sa to dozvedel. PS:Neviem ako sa to dozvedeli, ale práve som mal telefonát, v ktorom mi radili aby som si to ešte rozmyslel. To s tým skončením. Lebo by som vraj mohol skončiť. Na odľahčenie témy mi povedali citát, ktorý Vám mám ponúknuť na záver príspevku. Veselý citát od jedného z najznámejších mysliteľov v našej slnečnej sústave, vedca Aveho Lunu. Myslím že to povedal pred 1 112 006 b.c., v neskorý novembrový, štvrtkový večer asi minútu a pol pred rozpadom ( atómová vojna ) jeho rodnej planéty Faeton. Luna:Nie je nič ľahšie ako prestať s fajčením. Sám som už prestal asi tisíckrát.

Bronislav Bátor

Bronislav Bátor

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu. Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťfejtón (no )cestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu